Szolgáltatások
GYIK
Áraink
Fizetési módok
Hírek, Újdonságok
Képgaléria
Gyógy- és Strandfürdő
Vízösszetétel
Kapcsolat
Térkép
Hotel Flóra - Orosháza, Gyopárosfürdő

Gyakran ismételt kérdések

Van internet csatlakozási lehetőség a szálloda területén?
Szállodánk minden helyiségében elérhető a vezeték nélküli Wi-Fi internet hozzáférés, szinte 100%-ig le van fedve.
Internet szolgáltatás
Mikor foglalhatjuk el a szobát?
Munkatársainkkal mindent elkövetünk, hogy szobájukat az érkezés napján 14:00 órától elfoglalhassák.
A távozás napján meddig kell elhagynunk a szobát?
Szobáinkat az elutazás napján 1000 óráig tudjuk biztosítani.
Miért kell 10 óráig elhagyni a szobát?
Ugye Ön is örül neki, ha az érkezés napján 1400 órakor beköltözhet a szobájába? A szobák előkészítéséhez nekünk is időre van szükségünk. Köszönjük megértését!
Milyen étkezés jár a távozás napján?
A reggeli a távozás napján 1000-ig tart. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy 10 óra után már nem működik a kapu-sorompó nyitó kártyájuk. Ha ráérősen szeretnének reggelizni, célszerű már előtte az autóban vagy a csomagszobában elhelyezni a poggyászt. A szálloda végleges elhagyásáig célszerű az autót a szálloda területén belül, az addigi parkolóhelyén hagyni.
Igénybe lehet venni a szálloda szolgáltatásait külsősként, napi díj ellenében?
Bár a Hotel parkunkban valóban sok a hely, de csak néhány szolgáltatásunk nyitott a külső vendégek számára is.
További információ az árakról
Mennyi idővel előre érdemes foglalni?
A nyári időszakban hazainduló vendégeink közül sokan foglalnak a következő nyárra, így ha júliustól augusztus közepéig tartó időszakban szeretnének nálunk nyaralni, érdemes akár 10-12 hónappal előre gondolkodni. Árgaranciánknak köszönhetően biztos lehet benne, hogy bármikor foglal nyárra, azonos árakat fog kapni.A hétvégék és az ünnepek (Pünkösd, Húsvét illetve nemzeti ünnepek) szintén közkedvelt és keresett időszakok, előfordul, hogy hónapokra előre minden szobánk elkel. Érdemes azonban akár az utolsó pillanatban is érdeklődni, hiszen betegség miatt akár rövid távon is szabadulhat fel szobánk.
Elfogadnak-e üdülési csekket?
Szállodánk üdülési csekk elfogadóhely. Kérjük, foglaláskor előra jelezzék.
Fizetési módok
Vihetek -e magammal háziállatot?
A vendégeink között nagyon sok a kisgyerek és a kisbaba, így szállodánkban kutyát, macskát és egyéb háziállatot sajnos nem tudunk fogadni.
Különböző fizetési módok (ücs, utalvány, kp, bank kártya) kombinálhatóak-e?
Igen, természetesen. Kérjük, foglaláskor jelezze kollégánknak.
Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az ár?
A gyerekek energiája kifogyhatatlan, nem úgy, mint az ember pénztárcája. Ezért árainkat úgy állítottuk össze, hogy a pihenés költsége tervezhető legyen. Tehát az ár minden szolgáltatásunkat tartalmazza, kivéve a szauna használatát.
Áraink, Szolgáltatások
Mi a módja egy szülinapi köszöntésnek?
Szállodánk naponta megjelenő Hírek, újdonságok, szívesen közzé tesszük az Ön üzenetét is. Köszöntse fel barátait, családtagjait ünnepek, évfordulók alkalmából! Nem kell mást tennie, csak a info@hotelflora.hu e-mail címre megírni üzenetét, illetve azt, hogy melyik napon jelenjen meg a jókívánság.
Kérjük, hogy üzenetét legalább 3 nappal előre legyen szíves jelezni.
Családunk egyik tagja a helyszínen ünnepli születésnapját. Szeretném meglepni valamivel. Milyen lehetőségeim vannak?
Torta is lehet a meglepetés, ami várhatja a szobában az ünnepeltet, Virágcsokrot, Pezsgőt készíthetünk be a szobába, de ha bármilyen egyedi ötlete van, keresse munkatársainkat, mi segítünk megvalósítani. Nem ismerünk lehetetlent! Kérjük, hogy ötletét legalább 3 nappal előre legyen szíves jelezni.
Facebook hozzászólás